vrijdag, oktober 28, 2005

25 oktober 2005

wat gingen we vandaag doen? we hebben onze dag na deze vraag toch nog vol gekregen. Eerst zijn we op de fiets gestapt omdat ik een telefoon kaart moest kopen en Paula wou toch fietsen dus was er geen probleem, maar toen we aan het winkeltje aankwamen waren de telefoonkaarten van dtac mijn provider opgebruikt, dat ofwel kon de oudere thaise niet engels sprekende vrouw niet begrijpen dat ik een kaart van dtac nodig had en niet van 2tocall of orange. We zijn dan maar weer terug op onze fiets gestapt richting thuis en de andere winkeltjes aangedaan, ook zijn we even blijven zitten aan één winkeltje met een fris drankje. Het derde winkeltje had wel een telefoonkaart voor mij. En na het gebrabbel van de winkelier aan te horen van suay suay zijn we maar door gegaan naar huis. En op dat laatste korte ritje naar huis begon de zon plots te schijnen waardoor nu mijn armen verbrand zijn.
terug thuis hebben we de rest van de dag op mijn kamer gezeten met de luiken dicht en de arico aan, stomme filmpjes zitten te maken, zoals Big Thai Brother. De thaise versie van big brother. Echt heel grappig als je het herziet.