zaterdag, oktober 22, 2005

22 oktober 2005

rond acht uur werd ik wakker door onbekende geluiden, ik weet nu nog steeds niet wat het was. mijn opdracht voor vandaag was om mijn was te doen en mijn kamer op te ruimen. Veel opruimwerk is hier niet aan, je schikt de weinige dingen die je hier hebt weer eens zodat het er netjes uitziet keert je kamer en je bent weer klaar, maar er staat nog een hele dag op je te wachten. Dat is het nadeel van “vroeg” opstaan. Je moet je de rest van de dag kunnen bezig houden, dat probleem heb je niet als je de helft van de dag slaapt.
Ongeveer om vier uur kreeg ik een telefoontje van jimmy om te vragen als ik naar haar wou komen, maar ja, ik heb toch niets speciaals te doen. ze kwam me ophalen met haar brommer. En bij haar aangekomen zag ik dat bijna heel haar familie daar was, er was een man zo dronken als iets en bijna al de nichtjes van Jimmy. Wat was er gaande? Blijkbaar was er iemand dood gegaan in de familie waar morgen de begrafenis ofzo van was, je kon het helemaal niet merken aan de mensen, het leek echt alsof ze een feest hadden met al het eten en drinken en de gezellige sfeer, of lag het aan mij?
De Filippijnse vrienden van Jimmy waren ook daar, ze geven engelse les in Bangkok. Toch nog iemand om tegen te praten omdat jimmy steeds heen en weer was aan het lopen. Maar toen besloten ze om naar huis te gaan. dus daarom stapten zij, ik en jimmy in de auto om naar het busstadion te gaan. wat een rit!! Een nonkel van Jimmy had gereden, ik stap nooit meer bij hem in de auto! Terug bij jimmy haar thuis kwam jimmy haar nichtje vragen of ik badminton wou spelen. Dat heb ik dan ook gedaan, maar ik heb niet alleen badminton met dat nichtje gespeeld, ik denk dat de hele familie aan de beurt is geweest, het gevolg was dat ik kletsnat was van mijn zweet.
Nadat ik even had geholpen met eten klaar te maken en zelf gegeten te hebben was het tijd om terug naar huis te gaan, maar ik zag het echt niet zitten om in een auto te stappen met één van haar nonkels omdat die allemaal al een glaasje drank ophadden. Daarom ben ik weer op de brommer van Jimmy gestapt samen met jimmy (natuurlijk) en één van haar nichtjes (omdat het te gevaarlijk is om alleen te gaan door het donker)
Thuis aangekomen kreeg ik te horen dat ik morgen ergens naar toe kon gaan, maar ik vroeg wanneer Paula ging komen, het antwoord was dat hij van niets wist omdat de vader van Paula niet gebeld had. Even later heb ik met Paula gechat en die zei dat dat helemaal niet waar was. wat is hier gaande!?!