zaterdag, oktober 22, 2005

21 oktober 2005

ik was deze morgen om één of andere reden om kwart na vier (’s morgens!!!) wakker en kon niet meer in slaap vallen. Daarom ben ik maar op internet gegaan en alles weer eens in orde gemaakt. Maar toen k daar mee klaar was had ik niets meer te doen. maar dat was ook de tijd dat de zon aan het opkomen was, dus heb ik maar een tas koffie gemaakt en mij buiten op het terras neergezet kijkend naar de zonsopgang. Het was heeeerlijk! Maar op het moment dat de zon weer te warm was om gewoon te blijven zitten ben ik maar opgestaan om mij klaar te maken voor de dag. Dat was om 6.30. mijn ouders waren ook alweer terug van de winkel of markt (zo vroeg!) waar mijn moeder trouwens met haar pyjama is naar toe gegaan.
De rest van de dag ging zoals elke dag waarop ik niets te doen heb voorbij. En toen ik aan mijn zoveelste spelletje freecell (daar ben ik trouwens heel goed aan in het worden) bezig was liep er plots een heel kleine salamander over mijn scherm! Daar had ik dus even raar van opgekeken. In de avond kwam Bank weer vragen als ik ook badminton wou spelen, waarom niet, ik moest de buurman nog eens verslaan. Alleen was hij pas aangekomen op het moment dat je het pluimpje nauwelijks nog kon zien en dus niet veel meer te spelen was.
En in de late avond was ik nog aan het chatten met Paula en hadden we het idee dat zij dit weekend naar mij moest komen omdat dat toch al lang geleden is. Maar wat een gedoe om dat fatsoenlijk af te spreken. Het was nog niet laat op de avond dus dat betekende dat mijn internetverbinding heeeel slecht is en om de vijf minuten kan uitvallen. Maar toen we eindelijk een dag hadden afgesproken moest ik dat aan mijn ouders gaan vragen. Met handen en voeten, engels en thais door elkaar heb ik mij kunnen duidelijk maken. Toen moest er nog een tijd worden afgesproken, maar omdat Paula noch ik wisten hoe ze naar hier ging komen hebben we afgesproken dat onze vaders naar elkaar zouden bellen, maar dat was nog moelijker aan mijn vader uit te leggen dan dat ze naar hier zou komen, maar we zijn er geraakt, Paula komt zondag en morgen gaat de vader van Paula naar mijn vaer bellen om de details te regelen! Ik heb mij vandaag wel plechtig voorgenomen om elke dag minstens een halfuurtje Thais te leren zodat het in de toekomst makkelijker zal zijn om iets uit te leggen.