maandag, maart 20, 2006

20 maart 2006

het weekend is alweer voorbij net zoals deze maandag.
zaterdag was er gepland om te gaan winkelen voor souveniers, dat is er ook helemaal van gekomen. we zijn naar JJ's geweest, die hele grote markt waar je zo vanalles kan kan kopen aan zo een goedkope prijzen. ik heb dan ook het een en ander gekocht, vooral omdat ik deze keer wist waar ik naar toe ging. het is er namelijk niet makkelijk rondlopen, het zijn daar allemaal kleine winkeltjes van 4 op 2 meter met kleine weggetjes van 1meter breed ongeveer. maar deze keer had ik dus een plattegrond.
toen we daar na een paar uur waren uitgeraad zijn we door gegaan naar een winkelcentrum waar we (Toto en ik, hij is een Duitse AFSser.) de familie terug zouden ontmoeten, zij waren namelijk doorgegaan. maar niet getreurt want Toto kent de weg in Bangkok op zijn duimpje.
in de avond zij n we nog naar chinaton geweest, ik werd er ZOT!!! er waren teveel mensen teveel lawaai teveel auto's en teveel vervuiling. maar voor de rest was het intressant met al dat chinees, we hebben er natuurlijk gegeten, ik heb echte chinees gegeten, en daar bedoel ik niet een chinees persoon mee. het was wel lekker, maar ik vond het water plezanter dat je kreeg, het was geel, een soort van kruidenthee die goed is voor je ogen. ik heb er liters van gedronken.
zondag is er niet veel meer gebeurt, ik heb mij hier voor de tv gezet, want ook hier hebben ze een hele hele grote collectie met recente DVD's. het zijn wel allemaal illigale gekopieerde DVD's die je hier overal in Thailand voor bijna niets kunt kopen, maar dat maakt niet veel uit.
vandaag, maandag, konden de lessen weer beginnen, hoewel ik het een beetje overhoop heb gehaald doordat ik een veel te moeilijke les had uitgekozen. morgen zal het wel beter gaan zeker. :-) ik laat het jullie weten.