zondag, mei 14, 2006

10 mei 2006

er is weer een ongelooflijk onweer geweest, het is hier normaal geworden dat het één keer per dag roegent en onweert, het zal de tijd van het jaar wel zijn. maar dat onweer kwam pas in die namiddag, juist toen de stroom terug aan was. in de voormiddag was de stroom namelijk uitgevallen, juist toen ik mij aan het omkleden was op mijn kamer, en ik had de luiken toe en toen de stroom uitviel zag ik dus geen steek meer. Maar ik loop hier al tien maanden rond dus ik weet mijn weg wel. Ik vond het niet erg dat de stroom was uitgevallen, maar het was zo warm en de ventilators gingen dus niet, ik was bijna aan het zwemmen. Heel fijn dus dat de stroom terug was, kon ik ook de films kijken die we gehuurd hadden, alleen barstte er toen een verschrikkelijk onweer los. Ja wat doe je dan?