zondag, mei 14, 2006

11 mei 2006

en vandaag ga ik naar het internetcafé, misschien nog even naar 7-eleven. TOCH NIET! ik heb hier dan af en toe plannen maar dat wil niet zeggen dat die ook door gaan want om 7uur stond mijn broer aan mijn deur om mij te vertellen dat we vandaag naar Chon Buri gingen voor drie dagen, anders gezegd, we gaan naar zee en blijven in dat huis slapen waar niets te doen is met die mensen die je niet kent. Dus opstaan en koffer inpakken om dan in de auto te kruipen en daar verder te slapen. Dat is precies wat ik gedaan heb.
Maar voordat ik n slaap val zijn we nog bij een leerkracht zijn house-warmingparty gestopt, verbeeld u daar niet teveel bij in, het komt er gewoon bij neer op zo een housewarmingparty dat de mensen geld krijgen de gasten krijgen in de plaats eten en er is een monnik die dingen op de muur komt schrijven boven de deur. Die monniken waren na het eten alweer weg, maar ze vertokken wel in die rare auto het was een heel rare jeep in het zwart en rood, het had geen merk geen achterlichten en geen handvaten, en daar komt dan nog boven op dat het heel veel lawaai maakten. Maar dat ze daar in vertrokken vond iedereen wel grappig.
Ik had gelijk, we bleven in dat huis slapen waar niets te doen is met die mensen die ik niet ken, dezelfde plaats waar ik ergens in het begin van het jaar was, in de buurt van pattaya. En even later toen we daar aangekomen waren gingen we met ons vijven naar de plaatselijke markt, op de brommertjes van de familie daar. bank en ik op één motor en mijn vader mijn moeder en Bo op de andere, alleen was dat er één met zo een houten bak langs. Het was wel grappig om dat te zien. op die markt was je rap uitgekeken, maar we mochten alledrie één ding kopen om te eten. Ik heb en soort pannekoek genomen met rare dingen in, was wel lekker.