zondag, mei 14, 2006

13 mei 2006

vandaag gingen we dus terug naar huis, we waren pas ergens in de namiddag vertrokken toen mijn vader klaar was met het fornuis te repareren bij die mensen. We hadden weer een redelijk lange rit voor de boeg, maar daar heb ik niet veel van gemerkt omdat ik meer lag te slapen dan iets anders het gevolg was dat mijn haren op het laatste alle kanten uitstaken. We zijn wel nog ergens gestopt om te eten en er was ook en markt, zo eentje met kleine vuile straatjes en veel te veel stinkende vis. Maar goed mijn moeder heeft er weer een hele lading vis en krab gekocht. Jakkes krab. En weet je wat ik sinds kort te weten ben gekomen, dat er een nieuwe munt is bijgekomen, je had al de één bath, de vijf bath en de tien bath, maar nu is er ook de twee bath. Maar wat er stom aan is is dat die zoveel op de één bath lijkt alleen is die een heel klein beetje groter, echt vervelend. Maar ik ben niet de enige die dat laat door had, de madam die mijn moeder betaalde voor wat groenten moest de munt ook drie keer omdraaien om zeker te zijn.