dinsdag, mei 16, 2006

14 mei 2006

nadat ik weer een halfuurtje had gefietst en het internet onveilig had gemaakt kon ik weer een halfuurjte fietsen om thuis aan te komen en uit te vissen wat ik met de rest van mijn dag zou doen. ik had in de morgen gevraagd als we naar het postkantoor konden gaan en de bank maar blijkbaar zijn die in het weekend gesloten. Alles hier in thailand is alle dagen open, behalve de overheidsdiensten en banken STOM! maar goed, dat zal dus voor een andere keer zijn. en omdat ik toch niet s te doen had ben ik maar begonnen met het ineenpuzzelen van mijn bagage, we mogen maar twintig kilo mee naar huis, dat is niks! de amerikanen natuurlijk mogen ZESTIG kilo mee, de wereld is oneerlijk. ik dnek dat ik ook ergens aan vijfitig kilo geraak, ik kan alleen maar hopen en bidden dat de douane heel mild gaat zijn met afs studenten. het kan ook niet anders, wat wil je dat we doen na een jaar ergens geleefd te hebben.
ik kreeg mijn koffer nauwelijks toe en dan had ik nog een paar kleren die ik de laatste dagen zou gebruike, die zullen in de handbagage gepropt moeten worden.
ik heb echt schrik dat ik extra moet gaan betalen op mijn bagage, en nee ik kan het niet opsturen met de post want dat is ook niet goedkoop. laten we gewoon allemaal onze vingers kruisen dat er geen probleem zal zijn, en als er problemen zijn laat ik gewoon ald ei souveniers die ik voor jullie heb gekocht achter :-p dat is pas wreed he.