maandag, november 14, 2005

11 november 2005

het was een leuke dag op school hoewel het moeilijk te zeggen is waarom. Ik heb mij gewoon geamuseerd met mijn klasgenoten denk ik. Ik heb de spirit terug gevonden die ik nodig heb om hier naar school te gaan. want het is niet makkelijk om iedere morgen om 6.30 op te staan en dan te weten dat je naar een school moet waar je niet echt iets kunt leren buiten dan je Thai. Waar je in lessen zit waar je niets aan hebt, wetend dat je op dat moment zoveel andere dingen kan doen. in de morgen zat ik op internet en had ik nog eens een paar onderwerpen gelezen op de forum van www.afsvlaanderen.be en één daarvan was het verder studeren na je afs jaar en als je daar nog zin in hebt. Een paar reacties waren dat de meeste afsers een hele grote zin hadden om terug te gaan studeren voor punten die echt iets betekende. Ik begreep hen compleet en ik ben nog maar vier maanden ver in mijn afsjaar.
Maar ik zei als, ik heb de spirit terug gevonden om naar school te gaan, en dat zal dan wel zijn, mij amuseren met mijn klasgenoten en de drang om Thai te leren hoe moeilijk ik het ook vind.