maandag, november 07, 2005

6-7 november 2005

zoals ik al eerder zei ging mijn weekend er uitzien als volgt, films kijken! En ik had gelijk. De eerste films sneuvelde de dag zelf nog, maar zaterdag sneuvelde er nog meer. Geweldig, ik ben hier gewoon een filmfanaat geworden. En na een vermoeiende dag films kijken (wie had ooit gedacht dat films kijken vermoeiend was?) op een harde houten bank, was het weer avond waarna bank, bo en ik nog een heel leuk kinderachtig spelletje hebben gespeeld, het was iets zoals rotte eieren maar dan met een pingpong balletje die als je iets verkeerd deed met volle kracht tegen u kuiten werd gegooid zodat je allemaal rode stipjes op je benen had, was wel grappig en raar maar waar, ik was nat van het zweet. Mijn dag was weer in evenwicht van lui op mijn kont te zitten en een beetje lichaamsbeweging te hebben.
Op zondag gingen we naar de tempel (jakkes, ik moet zeggen dat dat ongelooflijk saai kan zijn, vooral als je niet weet hoe lang het kan duren.) vandaag heeft het zeker vier uur geduurd, vier uur op een ongelijke houten vloer zitten zonder enig amusement. Bank en bo waren niet meegegaan, (en naderhand wist ik ook waarom) en om een of andere reden hadden mijn ouders ijslimonade meegenomen en heeft iedereen in de tempel een bekertje gekregen. Vraag me niet waarom, daarna stond iedereen op en namen hun boompjes geld mee om een paar keer rond een gebouw te lopen. En daarna kon het gezaag euh sorry, gezang van de monniken weer beginnen. Natuurlijk heb ik nog niet vermeld dat ik ook deze keer bekeken werd alsof ik een ruimtewezen was en dat er een paar dappere ouden mannen waren die met me durfde te praten en al de nieuwsgierige die niet met me konden praten of niet durfde met mijn ouders babbelden en dan ving je de woorden Belgiƫ en afs op.
Wat was ik blij dat ik weer terug thuis was, maar wat ging ik hier doen? en aan gebrek aan fantasie of inspiratie heb ik maar een film opgezet.