dinsdag, november 01, 2005

1 november 2005

dinsdag morgen, ohnee, school. het egint al goed :-p het is niet dat ik niet naar school wil gaan, ik wil heel graag gaan, maar alleen als ik weet dat ik iets te doen heb. dat het echt nut heeft om te gaan. daarom moet ik eens echt gaan zien wat ik wil gaan doen, maar dat valt allemaal te regelen na die chaos van die dream school. vandaag was het alweer zo een chaos, het begon met zoals nu normaal is, dat de studenten even de boel kuisen en dan pas gaan studeren, maar toen ze klaar waren was ik juist met jimmy aan het praten en waren ze allemaal verdwenen voor ik het doorhad. En waar was ik met jimmy over aan het praten, ze was me aan het vragen als ik ook iets wou doen voor dat droomschool gedoe, zij vroeg het maar omdat de andere leerkrachten het niet durfde te vragen. Ja ik zal het maar doen dan, en raad eens wat ik mocht doen, de tourist spelen in een enorm saaie dialoog in het engles. Het komt er gewoon op neer dat ik informatie vraag over de watervallen in nakhon nayok.
En plots kreeg ik nog te horen dat ik het vandaag al aan een directeur van een andere school moest laten zien. (waarom zeggen ze dat altijd op het laatste moment) maar goed, het was niet dat ik de stukken van shakespeare vanbuiten moest leren, het zou wel geen probleem zijn.
En toen zaten we te wachten totdat die directeur zijn rondleiding tot ons lokaal had gebracht. Maar dat heeft zeker vier uur geduurd, en dit is geen overdrijving, we zagen hem buiten praten met de studenten die bij de wetenschappelijke dingen stonden, en vier uur later stond hij bij ons in het lokaal, nu deed die niet eens meer de moeite om te luisteren, en ik was zelfs niet eens begonnen met die dialoog, had ik daar toch wel niet vier uur voor niets gezeten!