maandag, november 14, 2005

12 november 2005

weekend!! Mijn plannen werden in het water gegooid toen gisteren bleek dat jimmy geen tijd had en Paula weg was, geen future dit weekend dus. En ik dacht dus om maar niets te doen zoals gewoonlijk, maar dat werd al snel anders toen mij werd gemeld dat we naar bangkok gingen overdag. Wat gingen we nu weer doen? en toen we op weg waren stopten (tot mijn grote) aan het huis van die vriendin van mijn moeder die ik nog steeds niet kan uitstaan, ze doet gewoon veeel te kinderachtig tegen mij, ik ben 18 geen 6 zou ik tegen haar willen zeggen. Maar dat oudere mensen voor de jongeren zorgen is gewoon iets Thais, hoop ik voor haar. We gingen dus naar bangkok, maar ik wist nog steeds niet wat we daar gingen doen, hoe kon het ook niet anders dat we gingen winkelen. Maar niet naar de vertrouwde lotus, maar ik wist dat we daar nog gingen belanden, maar eerst de carrefour, ze hadden er Belgische chocholade maar die was mij veel te duur. En toen naar de Thaise versie van de makro, die hebben ze hier inderdaad ook. Maar ik moet zeggen, winkelen is niet meer plezant althans winkelen met mijn familie en hun kennisen is niet meer plezant. Het komt er gewoon op neer dat we moeten wachten tot ze klaar zijn en dan weer in de auto kunnen stappen. En na de makro kwam zoals ik al vermoede de lotus. Waarna we weer naar huis gingen. Ik was niet helemaal met lege handen naar huis gekomen, ik had mij verf en penselen gekocht, kan ik weer iets nieuws doen thuis.