dinsdag, mei 16, 2006

15 mei 2006

dus ik dacht vandaag naar de bank en de post te gaan zodat dat in orde kwam. maar toen ik beneden was was ik daar ook helemaal alleen. waar was iedereen weer naartoe?
ik heb de hele dag dus eignelijk niets gedaan. totdat ik stemmen hoorde, mijn borer en zus waren thuis en ze stonden daar in schooluniform. WAT?! is hun school terug begonnen. die van mij begint terug wanneer ik al weer in Belgie ben. Bank heeft trouwens een nieuw schooluniform, hij heeft nu een zwarte broek met een fatsoenlijk hemd en zwarte schoenen, stukken beter dan die belachelijke uniformen met bruine broeken riem en lelijke bruine schoenen.
in de avond dacht ik nog even naar tv te kijken, en toen ik die aan wou zetten ging dat apparaat dat voor de zenders zorgde toch stuk, en niet zomaar stuk, met vonken en al stuk. dat is niet goed. waarom kon dat niet overmorgen gebeuren, morgen is namelijk nog een aflevering van charmed, die kan ik nu niet meer zien. maar goed dat het nu gebeurt is en niet drie maanden geleden, dat zou pas erg zijn geweest.
Bank kwam de trap af en vroeg wat er gebeurt was, hij deed alsof hij van niets wist, maar ik weet zeker dat hij het al wist want als ik tv heb gekeken zet ik gewoon de stroom uit door op het elekrtriciteitskastje op het knopje te duwen, maar als iemand anders kijkt trekken ze de stroom duwen ze ook op het knopje en zetten alle aparaten apart nog eens uit. en zo was het toen ik de TV aanzetten, dat betekent dat er nog iemand had gekeken voor mij en waarschijnlijk ook wist dat dat ding op ontploffen stond. maar wat kan ik er aan doen, laat bank maar doen alsof hij van niets weet en de "schuld" op mij steken, ik ben hier toch nog maar een paar dagen en het intressert mij niet.